Hei, eg har to spørsmål:
Dei fleste orda eg har fått har vore substantiv og skal såleis helst ha ein "CONJUGATION-RULE". For nynorsk går eg ut frå at feltet då alltid består av "språkrådet/nn: ". Hadde det vore mogleg å la dette feltet følgje med kvart substantiv, og gjerne alle ord som bøyest, slik at det då er kjapt å fylle ut regelen bakarst?
Eg lurer dessutan på om det har vore diskutert å ta i bruk ein wiki el. likn. i arbeidet med å dokumentere prosjektet? Det gjer det iallfall lettare for fleire å bidra.
vh Håvard G.
On 3/7/06, Havard Grimelid hgrimelid@gmail.com wrote:
Hei, eg har to spørsmål:
Eg lurer dessutan på om det har vore diskutert å ta i bruk ein wiki el. likn. i arbeidet med å dokumentere prosjektet? Det gjer det iallfall lettare for fleire å bidra.
Eg svarar berre på det andre i denne omgang. Vi har eit wiki-område på debian.org. http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/ Sida ekisterer ikkje enno. Vi har berre lagt ut møtereferat på området. Men du kan lage noko viss du vil.
Håvard
Havard Grimelid skrev:
Dei fleste orda eg har fått har vore substantiv og skal såleis helst ha ein "CONJUGATION-RULE". For nynorsk går eg ut frå at feltet då alltid består av "språkrådet/nn: ". Hadde det vore mogleg å la dette feltet følgje med kvart substantiv, og gjerne alle ord som bøyest, slik at det då er kjapt å fylle ut regelen bakarst?
Det kan vi godt. Jeg vil se på hvordan vi kan gøre det på en elegant måde, der også fungerer sammen med de andre ordlister.
Jacob