On Sat, 11 Apr 2020, Johnny A. Solbu wrote:
On Saturday 11 April 2020 09:57, Petter Reinholdtsen wrote:
For et år siden annonserte Johnny Solby at det er opprettet en IRC-kanal på irc.oftc.net / irc.debian.org for oss oversettere
Jeg husker også at Karl Ove Hufthammer lurte på hva som var galt med å bruke «#i18n-no» som allerede fantes på freenode.
Det var min første tanke også. Hvorfor ikke bruke freenode der "alt annet" foregår?
Er det evt mulig å automatisk distribuere frem og tilbake mellom de to IRC-nodene slik at det blir samme kanal/innhold begge steder?
Og til slutt: Kanskje IRC-kanalen bør bytte navn til l10n-no i tråd med at epostlisten har gjort det?