ty. den 03. 01. 2012 klokka 21.43 (+0100) skreiv Bjørn Steensrud:
Kan me gå for «hjelpeboble»? Send kommentarar kjapt. Om det ikkje kjem nokon innvendingar, endrar eg fellesordlista og nynorskomsettinga om nokre dagar.
Går for de forslagene. Det er vel ikke så mange steder «infoboble» trengs, men jeg ser det bør tas med.
OK. Det ser ut til å vera sånn omtrentleg semje. :) Eg har no endra felelsordlista frå «verktøytips» til «hjelpeboble(r), infoboble(r)», og har oppdatert nynorskomsettinga til «hjelpeboble(r)» alle plassar. Om me skulle ønskja å endra dette til «infoboble(r)» seinare, er dette lett å gjera med automatisk utbyting (noko me ikkje kunne gjera med «verktøytips»). Eg ser det er nokre plassar «infoboble(r)» nok passar betre … :-/