* Hilde Austlid zirvap@gmail.com [2008-07-24]: [kutt]
Når det er sagt er jeg sterk tilhenger av å samle ressurser og gjenbruke andres glupe tanker. Jeg er villig til å bruke tid og krefter på å argumentere overfor mine med-druplinger for å flytte ordlistearbeidet vårt inn i Fellesordlista, og på å bidra til selve flyttinga hvis det blir konsensus for det blant oversetterne. MEN: Det er jeg bare villig til hvis det ikke fører til dramatisk dårligere brukervennlighet.
[kutt]
I mine øyne er drupalnorge.no sin løsning mye mer brukervennlig enn "skolelinux.no" sin - og dermed å foretrekke.
Hans