torsdag 4. mars 2004, 08:17, skrev Åsmund Skjæveland:
display manager=skjermbehandler?
Då eg sette om GDM, kalte eg "display" for «display», sidan "monitor", "screen" og "display" er ulike ting i X.
Her henger ikke jeg med .... forklar. (Hva er forskjellen?)
-Axel