On Thu, 2007-11-01 at 22:05 +0100, Bjørn Kvisli wrote:
Jeg googlet etter epostadressen min og frem kom nedenstående link til en .po fil jeg arbeider med. Hva er vitsen med det?
https://init.linpro.no/pipermail/skolelinux.no/commits/2007-October/069560.h...
kva er vitsen med eit listearkiv? jau, å kunne sjekke tidlegare meldingar. det er ikkje *berre* commit-meldingar som hamnar der. ein kan også ha kommentarar til commits som er sendt som svar -- men det ser ikkje ut til å vere vanleg på denne lista.
Nei, det er sant. Er det slik at dere andre ser på en slik nettlagring av comittmeldingene som nyttig? For meg virker den meningsløst og skaper bare ekstra «støy». Søker jeg f.eks. på mitt navn, så kommer disse meldingene meget høyt opp, og jeg kan ikke se av hvilken verdi de skal være for andre enn oss på lista. (Grunnen til at de kommer høyt opp er selvsagt at uio er et nettsted med høy google-rank).
Om andre mener den bør beholdes, synes jeg i det minste e-postadressene bør forkludres i arkivet slik at søppelpostroboter får en vanskeligere jobb :-)
Hilsen Axel