On 31 Aug 01, at 2:26, Roy-Magne Mo wrote:
Hei,
Ser at ordet behandlar er brukt fleire plassar, og ganske konsekvent i KDE omsetjinga. Er dette ordet verkeleg eit godt ord i nynorsk samanheng?
Hadde det ikkje vore betre å bruke handsamar?
Tekstbehandlar er OK.
Jon Grepstad