Karl Ove Hufthammer wrote:
Onsdag 12. august 2009 skreiv Bjørn Steensrud:
Tirsdag 11. august 2009 22.29.58 skrev Knut Yrvin :
Men Kbabel finnes kanskje i KDE for Windows? Da har ikke Windows-brukere noen unnskyldning lenger :-)
KDE 4.3 finst for Windows. Men om ein set om Linux-program vil eg vel tru ein
helst brukar Linux …
Det er fortsatt alt for mange bugs i Lokalize i KDE for Windows til at man kan bruke det. Det er ikke umulig at CygWin-utgivelsen av KDE 3.x har en fungerende KBabel, men det letteste er å bruke en virtualisert Linux eller en Linux-kjerne kompilert for Windows.
Selv kjører jeg andLinux på den bærbare maskina mi (en Ubuntu-utgivelse som bruker coLinux, en kjerne kompilert for å kjøre på Windows). Suns VirtualBox er visstnok litt raskere, men andLinux er utrolig enkel å installere.
- Sigmund