j
k
j a
j l
On Sun, 2 Nov 2003, Åsmund Skjæveland wrote:
Eg foreslår at «merkelapp» vert ført opp som ei omsetjing av "label". Av ein eller annan grunn synest eg det høyrest litt rotnorskare ut enn «etikett».
FWIW - jeg er enig.
Hans
Back to the thread
Back to the list