* Karl Ove Hufthammer (huftis@bigfoot.com) [011106 15:27]:
Kva skal med omsetja 'tab' til? Det er ikkje snakk om tabulatorar, men heller desse flikane som deler ein dialogboks (eller eit program med MDI-grensensnitt) inn i fleire «sider». Desse finst og ikkje-elektronisk format, på skiljeark i permar og arkivskap.
Eg trur danskane snakkar om 'faneblade', og eg har sett 'arkfane' på norsk. Microsoft brukar 'kategori', men dette passar ikkje alle plassar. Førebels har eg brukt 'arkfane'.
Ser Galeon og endel andre programmer enkelt og greit bruker "fane", og det synes jeg fungerer greit. Jeg har ikke ark på skjermen min... Har også hørt dette uttrykket bli brukt muntlig.j
Eivind