On Tue, 19 May 2009 23:01:32 +0200, Axel Bojer axelb@skolelinux.no wrote:
Jeg synes du overdriver :-)
Det gjør jeg nok, men det er vel rimelig å anta at mange søker etter "open office", havner på http://openoffice.org/ og derfra ikke finner noen ting?
Mitt første innfall ville da vært å søke på google på «openoffice norsk macintosh»
Jepp, da må man være så kreativ at man kommer på å søke på dette. Min mor ville nok ikke gjort det.
no.openoffice.org kommer da opp som tredje valg.
Det er også litt stusselig at den ikke kommer opp som første valg.
*så* veldig vanskelig er det da ikke.
Enig, men du må vel også være enig i at det er et forbedringspotensiale? :)