[Karl Ove Hufthammer]
Sjå diskusjonen på http://thread.gmane.org/gmane.comp.internationalization.norwegian/4699 for bakgrunnsmateriale.
Fant ikke svar på spørsmålet mitt der.
Her kjem eit nytt, «endelig» forslag til nytt tastaturoppsett for norsk på Linux. Hovudsaklig legg eg tastebindingar til teikn som me brukar ein del på norsk, spesielt oss omsettarane, men som ikkje er direkte tilgjengelig på tastaturet.
Hvordan er disse endringene i forhold til norsk tastatur på MS Windows og MacOS X? Hvis noen av disse nye tegnene også finnes på MS Windows og Mac OSX, så tror jeg det er lurt at de finnes på samme sted på Linux. :)
Vennlig hilsen,