onsdag 14. januar 2004, 15:58, skrev Kjetil Torgrim Homme:
On Wed, 2004-01-14 at 15:21, axelb@skolelinux.no wrote:
så seier du. volum er veletablert, både i Mac-, Windows- og Unix-verda. du svarte ikkje på korleis du vil skilje mellom ei fysisk lagereining og den logiske samlinga av diskplass som vert bode fram for brukaren.
På engelsk ja.
både engelsk og norsk.
Den vanlige bruker vil nok ikke akkurat nikke på hodet hvis vi sier han skal lagre på et annet volum. Skolelinux skal bl.a være for skolelever, og det bør vi ta hensyn til.
språket vert ikkje meir forståeleg av å forflate det.
Enig! Spørsmålet er heller hva som er forflating: å ikke forme egne ord kan også oppfattes som en forflating.
merk at eg ikkje har noko i mot å kalle ein fysisk dimp for "lagringseining". eit alternativ til "nettverksvolum" er "nettverksmappe".
«nettverksmappe» er også greit, det!
-Axel