On Sun, 5 Apr 2020, Karl Ove Hufthammer wrote:
Merk forresten at alle meldingane som kjem til denne lista har prefikset «[l10n-no]» i emnelinja. Dette gjer at ein lett kan setta opp e-postprogrammet sitt til automatisk å flytta meldingane til ei eige mappe, slik at ein får diskusjonane samla der, og ikkje i sjølve innboksen, om ein føretrekker dette. (Avanserte brukarar kan heller bruka «List-Id»-linja i meldingshovudet.)
Siden du nevner det: Kan vi få slippe emne-prefiks på denne lista? Det er like enkelt å sortere på To: (evt både To: og Cc:), og det er mer nøyaktig også. (Tar ikke med off-list private meldinger og tråder der emne-prefiks fortsatt er med i sorteringen.)
I tillegg finnes også List-Id: som du nevner.
Plass/antall tegn i emne-linja er en knapp ressurs som ikke bør sløses vekk på emne-prefiks.
Thomas Gramstad