Søndag 4. november 2007, skrev Axel Bojer:
Karl Ove Hufthammer wrote:
Sundag 04 november 2007 skreiv Axel Bojer:
Fellesordlista sier:
tag -s merke, etikett, tagg (i kode) tag -v merke, oppmerke, velge (ut)
altså ingenting med merkelapp :-P
Denne mangelen har eg no retta opp i. :-P
Det er vi da vel ikke blitt enige om? Dette er vel et fellesprosjekt der vi er sammen om å avgjøre formuleringene. Om alle er enige i endringen er jo det vel og bra,men det var vel ikke kommet så langt.
Jeg beholder etikettene inntil videre. -Bjørn
Så vidt jeg kan huske endret vi fra tidligere merkelapp til etikett da det var hva vi ble enige om, men hvis jeg tar feil kan vi selvsagt la det stå. Får ikke sjekket dette nå ...
Hilsen Axel
i18n-nb mailing list i18n-nb@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-nb