Nils Kristian Tomren skreiv:
Har hatt samme problemet med Krecipes som også ble meldt inn i februar. Kanskje de bør kopieres inn til KDE litt oftere. Dette gjelder jo også malfilene som endrer seg med jevne mellomrom...
Ja, dei vert endra ganske hyppig. Slik situasjonen er no, ser eg det som lite nyttig å arbeida med KDE-omsetting. Sidan malfilene/PO-filene er gamle, vil mykje av omsettinga vera direkte bortkasta (då tekstane ein set om gjerne er erstatta med nye, slik at omsettingane aldri vert brukt). Og sidan PO-filene ikkje ser ut til å verta sendt inn til KDE, har det òg lite for seg å setta om program som ikkje følgjer utgjevingsplanane til KDE (eksempel amaroK og Kaffeine).
Dette gjer iallfall at det for *meg* er lite motiverande å arbeida med omsetting av KDE-program no.