On Tue, Oct 16, 2001 at 12:17:37AM +0200, Karl Ove Hufthammer wrote:
Det er absolutt ein fordel om terminologien er einsarta på tvers av dei ulike programpakkane. Her er to ord(par) som blir brukt i ulike pakkar. Kven av dei skal me velja?
bli eller verte tilkopling eller samband
Eg føretrekker dei første i kvart par, men dette kan me godt gjera demokratisk.
Eg er eining med deg, men tilkopling er vel nesten eit verb? Samband og tilkopling blir vel ikkje heilt brukt om kvarandre?