Jeg hadde suse for mange år siden og syntes at det ble enklere å oppdatere programvaren med Debians pakkesystem.
On 6/9/09, Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org wrote:
Tysdag 9. juni 2009 skreiv Bjørn Kvisli:
Har ikke Mandriva rpm-pakker?
Jo, korleis det?
Mandriva har eit utmerka system for installering og oppdatering av pakkar, både frå grafisk grensesnitt og frå kommandolinja.
-- Karl Ove Hufthammer http://huftis.org/ Jabber: karl@huftis.org