24. feb. 2014 kl. 14:54 skrev Petter Reinholdtsen pere@hungry.com:
Jeg har tittet, men finner intet å endre på. Kan det være mellomlagring av gamle rettigheter som lurer oss?
Det ser slik ut - etter å ha sletta alle lokale debian.org-data i nettlesaren og starta han om att vart fila lasta ned som ho skulle. Orsak at eg ikkje tenkte på det.
No er det i alle fall i orden :)
Sjur