Hei
Eg prøver å lasta ned nyaste spell-norwegian-pakka frå https://alioth.debian.org/frs/?group_id=30577
Men uansett kva for lenke eg trykkjer på, blir eg sendt vidare til ei innloggingsside. Det skal vel ikkje vera naudsynt å ha konto på Alioth for å kunna lasta ned pakka?
Sida over er den sida det blir vist til på http://spell-norwegian.alioth.debian.org (under Download), og òg i pressemeldinga som vart sendt ut. Dvs at all relevant omtale av originalpakka viser til ei nedlastingsside som krev konto for å brukast.
Sjur
14. feb. 2014 kl. 12:10 skrev Sjur Nørstebø Moshagen sjur.moshagen@kolumbus.fi:
Eg prøver å lasta ned nyaste spell-norwegian-pakka frå https://alioth.debian.org/frs/?group_id=30577
Men uansett kva for lenke eg trykkjer på, blir eg sendt vidare til ei innloggingsside. Det skal vel ikkje vera naudsynt å ha konto på Alioth for å kunna lasta ned pakka?
Er det ingen andre enn eg som har problem med å lasta ned frå Alioth?
Sjur
[Sjur Nørstebø Moshagen]
Er det ingen andre enn eg som har problem med å lasta ned frå Alioth?
Sikkert ingen andre som har forsøkt. :)
Jeg hadde tilsvarende problem på chrpath-prosjektet for noen dager siden. Fiksen var å endre tilgangskontrollen til prosjektet, og la anonyme brukere få lesetilgang.
Det ser ut til at en oppgradering av alioth endret noe, slik at prosjektes administratorer må endre oppsett for at ting skal fungere som før. :(
Jeg har oppdatert følgende på alioth-prosjektet: "Admin->Users and permissions->Anonymous/not logged in (global role)->Edit permissions->Files->View public packages only". Ble det bedre?
Blir kun liggende i kø her.
24. feb. 2014 kl. 12:21 skrev Petter Reinholdtsen pere@hungry.com:
[Sjur Nørstebø Moshagen]
Er det ingen andre enn eg som har problem med å lasta ned frå Alioth?
Sikkert ingen andre som har forsøkt. :)
:)
Jeg har oppdatert følgende på alioth-prosjektet: "Admin->Users and permissions->Anonymous/not logged in (global role)->Edit permissions->Files->View public packages only". Ble det bedre?
Nei :(
Eg går inn på denne sida:
https://alioth.debian.org/frs/?group_id=30577
og klikkar på den fyrste lenka (https://alioth.debian.org/frs/download.php/file/3764/no_NO-pack2-2.1.zip). Då blir eg omdirigert til denne sida:
https://alioth.debian.org/account/login.php?triggered=1&return_to=%2Ffrs...
dvs ei logginnside som ber om brukarnamn og passord.
Sjur
Eg testa litt meir:
24. feb. 2014 kl. 13:53 skrev Sjur Nørstebø Moshagen sjur.moshagen@kolumbus.fi:
Eg går inn på denne sida:
https://alioth.debian.org/frs/?group_id=30577
og klikkar på den fyrste lenka (https://alioth.debian.org/frs/download.php/file/3764/no_NO-pack2-2.1.zip). Då blir eg omdirigert til denne sida:
https://alioth.debian.org/account/login.php?triggered=1&return_to=%2Ffrs...
Det er *berre* denne lenka som har problem:
https://alioth.debian.org/frs/download.php/file/3764/no_NO-pack2-2.1.zip
Alle andre nedlastingslenker som eg prøvde (inkl. source-tarbal for den same pakka) fungerer som dei skal. Så det ser ut som om det er tilgangsrettane knytta til denne zip-fila som er problemet.
Sjur
Petter, har du mulighet til å ta en titt på alle prosjektfiler?
[Olav Dahlum]
Petter, har du mulighet til å ta en titt på alle prosjektfiler?
Ja. Men jeg liker ikke å være flaskehals her. Er det noen med mer ledig tid til rådighet som vil administrere prosjektet, slik at slike ting kan fikses av andre enn meg i fremtiden? De fleste av dagens administratorer er ikke lengre aktive og kan antagelig gjøres til prosjektmedlemmer i stedet, for å gjøre det klarere hvem som faktisk er aktive prosjekt-administratorer.
Tja, vet ikke om tida alltid strekker til, men jeg kan sikkert ta en titt.
Høres sannsynlig ut. Hvis ikke er problemet mer dyptgående.
[Olav Dahlum] wrote:
Tja, vet ikke om tida alltid strekker til, men jeg kan sikkert ta en titt.
Ypperlig. Første steg er å bli medlem i alioth-prosjektet. Så kan rettigheter tildeles. :)
Hm, brukernavnet henger ikke helt på greip, men jeg er søkbar.
[Olav Dahlum]
Hm, brukernavnet henger ikke helt på greip, men jeg er søkbar.
Du må be om å bli medlem i prosjektet spell-norwegian før jeg kan gjøre noe. :)
(og dere andre som vil bidra til stavekontrollen kan gjerne også be om det. :)
24. feb. 2014 kl. 14:54 skrev Petter Reinholdtsen pere@hungry.com:
Jeg har tittet, men finner intet å endre på. Kan det være mellomlagring av gamle rettigheter som lurer oss?
Det ser slik ut - etter å ha sletta alle lokale debian.org-data i nettlesaren og starta han om att vart fila lasta ned som ho skulle. Orsak at eg ikkje tenkte på det.
No er det i alle fall i orden :)
Sjur
Samme her. 24. feb. 2014 14:35 skrev "Sjur Nørstebø Moshagen" < sjur.moshagen@kolumbus.fi> følgende:
- feb. 2014 kl. 14:54 skrev Petter Reinholdtsen pere@hungry.com:
Jeg har tittet, men finner intet å endre på. Kan det være mellomlagring av gamle rettigheter som lurer oss?
Det ser slik ut - etter å ha sletta alle lokale debian.org-data i nettlesaren og starta han om att vart fila lasta ned som ho skulle. Orsak at eg ikkje tenkte på det.
No er det i alle fall i orden :)
Sjur
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
24. feb. 2014 kl. 12:21 skrev Petter Reinholdtsen pere@hungry.com:
[Sjur Nørstebø Moshagen]
Er det ingen andre enn eg som har problem med å lasta ned frå Alioth?
Sikkert ingen andre som har forsøkt. :)
:)
Jeg har oppdatert følgende på alioth-prosjektet: "Admin->Users and permissions->Anonymous/not logged in (global role)->Edit permissions->Files->View public packages only". Ble det bedre?
Nei :(
Eg går inn på denne sida:
https://alioth.debian.org/frs/?group_id=30577
og klikkar på den fyrste lenka (https://alioth.debian.org/frs/download.php/file/3764/no_NO-pack2-2.1.zip). Då blir eg omdirigert til denne sida:
https://alioth.debian.org/account/login.php?triggered=1&return_to=%2Ffrs...
dvs ei logginnside som ber om brukarnamn og passord.
Sjur