j
k
j a
j l
Hei,
Noen som har meninger om oversetting av high score(s)?
Jeg ser rekorder, poengtavle og resultatliste i po-filer i KDE4.
Resultatliste er fristende, men det er vel passer vel ikke helt til _high_ scores? Så da blir det kanskje rekorder?
-Rune
Back to the thread
Back to the list