* Hans F. Nordhaug Hans.F.Nordhaug@hiMolde.no [2010-09-23]:
Hei!
Er det noen som har en god oversettelse for Overlay? Dette er et vindu som legger seg over et annet vindu (f.eks i nettleseren). I Drupal 7 vises administrasjonssidene i et Overlay som standard. Jeg syns ikke Overlegg er kjempebra, men jeg trenger et substantiv - det går ikke å skrive om over alt ...
Det var vel en som svarte og lurte på om dette var det samme som i Joomla. Det kan jeg dessverre ikke svare på, men for å gi litt mer info så er overlay i Drupal 7 i bunn og grunn bare en Lightbox (eller Fancybox) for de som kjenner til disse.
Det er altså ingen som har et godt forslag til oversettelse for "overlay". Forgrunnsvindu? Veldig tungt.
Hans