[Håvard Korsvoll]
Alle som vil vere med å diskutere eller jobbe med dei norske ordlistene er velkomne på kanalen #spell-norwegian (freenode) i løpet av dagen.
Jeg ser at det ikke er noen der i dag. Ellers er alle oversetterne hjertelige velkomne til #skolelinux og #debian-edu på irc.debian.org (Freenode). En kan godt diskutere valg av ord, oversettelser og stavekontroll også der. :)