On Mon, 27 Jun 2005 19:03:25 +0200, Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org wrote:
Her er det vel heller snakk om standardskriftene «Serif», «Sans Serif» og «Monospace»? Desse skal ***ikkje*** omsettast!
Hmm, kvifor ikkje? Det er jo generelle standardnamn og ikkje namn på spesifikke skrifter.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes