On fre, 2004-07-30 at 21:23 +0200, Karl Ove Hufthammer wrote:
Eskild Hustvedt eskild@goldenfiles.com skreiv:
Jeg har brukt "rørkanal" i kmail.po Hva skal egentlig brukes (fellesordlista var litt uklar)
Ordet *står* jo ikkje fellesordlista.
For øvrig heiter det «parallellutføring» eller «parallell- nedlasting» på norsk. Det er snakk om utføring av fleire operasjonar samtidig.
nei, det er det ikkje, kun éin operasjon vert utført om gongen. derimot har du høve til å sende fleire kommandoar i kø som vert utført fortløpande, noko som sparer tid (ein RTT (roundtrip time) for kvar kommando).
mitt forslag til omsetjing (i denne samanhengen) er "kommandokøing".
Eksempelvis kan ein nettlesar senda fleire førespurnader til ein nettstad samtidig, før han har fått svar på den første.
ein nettlesar opnar som regel fleire uavhengige forbindelsar, og då vert førespurnadane utført parallelt.