Karl Ove Hufthammer huftis@bigfoot.com writes:
The Problem: The UNIX standard for "Norsk"/"Norwegian" is "no-NO" or just "no". It is not, and will never be, "nb-NO".Nokre kommentarar til dette?
Be honom klage til OS-leverandøren sin for manglande oppdatering. Unix-standarden fylgjer ISO-standarden.
Kjetil T.