[Karl Ove Hufthammer]
Det vert vanskeleg uansett. Sjølv om om det er ein privatperson me stolar på, så får me ein bussfaktor på 1 (https://en.wikipedia.org/wiki/Bus_factor). Så før eller seinare kjem me til å mista domenet dersom berre éin person er ansvarleg (ingen lever evig). (Det same problemet har me forresten med denne e-postlista her.)
Hva med å høre om NUUG vil ta ansvar for å regitrere og finansiere domenet? De passer allerede på i18n.skolelinux.no med tilhørende maskinDe har forresten noen DNS-domener ledig som kan vurderes, har ikke en liste tilgjengelig men tror Thomas Gramstad kan spore den opp på forespørsel.
Ellers har vel epostlisten allerede en bussfaktor på 1, i og med at den ligger på ditt private DNS-domene. Da blir det jo ikke store endringen om DNS-domenet for nettsidene har samme bussfaktor.