At 14.01.2004 00:22, Knut Yrvin wrote:
Var og presenterte Skolelinux for lærere og IT-ledere i Hurum kommune i dag. Til og med ordføreren var på plass ...
En lærer mente ordet «emulator» var meningsløst når man hadde det gode norske uttrykket «etterligner». Syntes det var et godt forslag. Hva syntes dere?
Bra forslag, selv om jeg må tenke meg om en stund før jeg skjønner ord som «tekstetterligner» (men tekstemulator er vel ikke noe bedre i den forstand).
Gunnhild