man, 04,.04.2005 kl. 15.49 +0100, skrev Gaute Hvoslef Kvalnes:
Måndag 4. april 2005 16:21 skreiv Terance Edward Sola:
Jeg oversetter installeren til ubuntu. Den bygger på debian sin men er ikke helt lik (mye enklere).
Ja, den byggjer på Debian sin. Denne strengen (og dei aller fleste andre, vil eg tru) er allereie omsett i Debian. Kvifor må strengen då omsetjast på nytt i Ubuntu?
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
Det vet jeg ikke du :) Installeren var rundt 90% oversatt når jeg begynte på den, ville ha den fullstendig til slipp av Hoary Hedgehog som skjer de nærmeste dagene. Kanskje den andre oversetteren var klar over likheten mellom debian installeren, eller ikke visste hvilke verktøy han kunne bruke for å flette de sammen?