lør, 04,.06.2005 kl. 12.51 +0200, skrev Terance Edward Sola:
Jeg la merke til at Fellesordlisten ikke hadde «bold» og «italic». Dette er to veldig vanlige ord som jeg synes burde være på plass :) Oversettelsene er vel henholdsvis fremhevet/uthevet og kursiv. Noen som kunne smekt dette inn?
På forhånd takk!
Skål
MS Word kaller «bold» -> «fet». Har noen mulighet til å sjekke norsk OOo ?
Skål