Axel Bojer skrev:
mandag 17. april 2006, 15:12, skrev Petter Reinholdtsen: (...)
Jeg tok en titt, og ordet manglet. Jeg legger det inn nå, med noen bøyingsformer (måleløp, måleløpa, måleløpene, måleløpenes, måleløpet, måleløpets). (...)
Flott!
Dette ordet bør vel også legges inn i det nye opplegget? Hvilken prosedyre skal vi ha på det? Jeg kan sende det inn selv, men tror vel dette er en god anledning til å få på plass en mer formalisert rutine?
Hva med at man sender en e-post til spelingnb-krøllalfa-tyge.sslug.dk (som vi får disse ordene som skal sjekkes fra) med omtrent følgende innhold:
WORD: nytt_ord STATUS: + COMPOSITE-WORD: nytt-ord EDITOR: Innsenders navn <navn@e-postleverandør.no>
Ville forøvrig da vært fint om systemet kan forstå innsendte ord uten «> » foran hver linje, så vidt jeg forstår er ikke det tilfelet nå, men jeg aner ikke hvordan det skulle gjøres :-( Noen andre som vet?
Jeg har fått beskjed om at det skal gå helt fint. Mao: Er det ikke greit at vi sier at standardinnsending av nye ord tilsvarer det som er nevnt ovenfor? Skulle vi trengt noe mer formelt enn det? Hvis ikke kan vi vel bare dokumentere det på no.speling.org?
-Axel