At 17:38 08.10.2004, Kjetil Torgrim Homme wrote:
On fre, 2004-10-08 at 17:22 +0200, Axel Bojer wrote:
smiley - smilefjes (=emoticons - humørfjes?)
Fjesing. Dette er eit ord som allereie er i bruk, og har vore det i mange år.
.ing former er ikke mye brukt på norsk. Dessuten er vel smilefjes mer i
bruk.
Google: smilefjes 3640, fjesing: 728 «Fjesing» er dessuten «verbing», beskriver altså heller en handling enn en ting, og «smiley» er da vel substantiv?
-ing treng ikkje vere verbing.
fjesing m1 (norr fj&oogon;rsungr, eigl 'den flekkete') giftig fisk av fjesingfamilien, særleg arta Trachinus draco .
men eg synest dette ordspelet er ganske søkt. eg likar også betre "smilefjes".
-- Kjetil T.
Eg tykkjer fjesing er bra, for det er artig. Når me driv og omset har me ein tendens til å tenkja at me må ha det mest presise, dekkjande ordet heile tida. Dette er ein sympatisk tanke, men ganske reduksjonistisk om det er einaste omsynet me skal ta. Noko av det som får hjernen til å hugsa, skjøna og lesa vidare, er ordspel, metaforar, tull og moro med språket. Dette visste alt Homer, og me kan ha godt av å hugsa på det.
Gudrun
--- Outgoing mail is certified Virus Free. Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com). Version: 6.0.737 / Virus Database: 491 - Release Date: 11.08.2004