j
k
j a
j l
[Håvard Hjulstad]
Det er planen at jeg nå skal gripe tak i disse temaene.
Hvordan er framgangen? Jeg har ikke sett noen flere mail fra deg siden i mai.
Vennlig hilsen,
Back to the thread
Back to the list