mandag 17. april 2006, 12:58, skrev Birger Kollstrand:
Sunday 16 April 2006 11:48, skrev Axel Bojer:
(...)
Jeg tror ikke det er en god ide med enda en e-post liste. Når jeg tenker meg om burde vel svn være sikkert nok, det er vel bare de med svn-konto som kan lese det som er lagt inn der. Hvis altså f.eks. Birger kan legge nye pressemledinger inn i rett mappe i svn og så sende en e-postmelding til denne lista, så kan den som vil lese og oversette meldinga og legge oversettelsen tilbake i samme mappe som den engelske. Slik kan også andre språkvaske. Detter er den vanlige måten i prosjektet og vi nyter godt av svns versjonshåndtering og trenger ikke finne opp enda noe nytt :-)
Vet noen i hvilken mappe pressemeldinger ligger? En ny mappe der med navnet «KDE» kunne f.eks vært mulig.
Det høres ut som en fin løsning. Jeg kan prøve å ta på meg jobben med å legge inn de engelske i det Subversion repositoriet som måtte passe.
Er nå den oversatte pressemeldingen for KOffice 1.5 sendt ut til noen?
cu / birger....
Nei, den er ikke sendt til noen ennå. Kanskje birger kan få myndighet til å sende den versjonen som er blitt godkjent av de andre her videre? Ev. kan siste oversetter gjøre det selv (her: meg). Hva er best praksis? Lurer også på om vi skal legge den ut her: http://www.skolelinux.org/no/news og (i dette tilfellet) også her: http://no.openoffice.org/index.html
Men da bør vi kanskje vente til *etter* at pressemeldinga er sendt ut? Vil gjerne at litt flere melder seg på med meninger her :-)
Mvh Axel