j
k
j a
j l
Øyvind Sæther oyvind@sather.tk writes:
emoticons - ikoner som erstatter smil av typen :-) :-( :-/ i tekster automatisk. 'humørikoner' 'vibbeviser' 'vibbeikoner' BEDRE FORSLAG?
emoticons - ikoner som erstatter smil av typen :-) :-( :-/ i tekster automatisk.
'humørikoner' 'vibbeviser' 'vibbeikoner'
BEDRE FORSLAG?
«Fjesing», har eg sagt i alle år.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
Back to the thread
Back to the list