j
k
j a
j l
Thomas Gramstad skreiv 24.09.2024 00:11:
...subnet - delnett kanskje, eller skal dette ikkje omsetjast? Kan vel også oversettes til subnett? sub- er norsk forstavelse.
subnet - delnett kanskje, eller skal dette ikkje omsetjast?
Kan vel også oversettes til subnett?
sub- er norsk forstavelse.
Andre alternativ er undernett eller delnett.
Førebels hoppar eg over ordet.
Back to the thread
Back to the list