Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org:
Axel Bojer wrote:
Da likte jeg bedre Hermans versjon (kortplass); lett forståelig (aha -
det
har med kort å gjøre ...). Går inn for den!
Eg også. Oppdaterer nokon fellesordlista?
Jeg kan sikkert gjøre det, men da blir det ikke før på fredag, tror jeg.
Axel
------------------------------------------------------------ Få din egen @start.no-adresse gratis på http://www.start.no/