onsdag 10. desember 2003, 20:56, skrev Magni Onsøien:
Men throbber er den animerte dingsen øvst til høgre i t.d. mozilla og IE, og det vert noko anna.
Den animerte dingsen pulserer, og indikerer framdrift i å laste ned en nettside. Derfor ordet framdriftspuls.
Språkrådet kallar den puls-ikon, [...] Så eg røyster for puls-ikon.
Puls-ikon er et langt bedre ord. Jeg trekker mitt forslag med en gang :-)
mvh Knut