On Sat, 2007-11-10 at 00:09 +0100, Axel Bojer wrote:
- HotSync -> ?
Direktesynkronisering?
Høres også bra ut!
kva *er* "HotSync"? korleis skil det seg frå vanleg synkronisering?
Konteksthjelp liker jeg ikke :-) Meningen med ordet emne her er at den sammenhengen noe står i nettopp gir opphav til det ene eller det andre emnet. Om man løsriver seg fra det engelske ordet og tenker på sammenhengen, synes jeg den virker beskrivende nok.
kva med "hjelp ut frå samanhengen"?
Forøvrig: Hva med Stedshjelp?
ingen entusiasme herifrå.