Axel Bojer skreiv:
Som sagt, dette er ikkje noko problem i KDE 4. Der vert teiknet vist rett uansett kva skrift du brukar.
... fordi de har kastet ut ale skrifter uten et hav av glyffer for alle mulige språk?
Nyare distroar har gjerne omfattande skrifter, men hovudgrunnen er
Eler erstatter den bare med en glyff fra et annet tegnsett ved behov? (nysgjerrig :-)
at glyffar som manglar automatisk vert henta frå ei anna skrift. Det er Qt4, ikkje KDE, som gjer dette, og det fungerer *veldig* bra. Ser òg ut til at det vert gjort «intelligent», slik at glyffen vert teken frå ei skrift som «liknar».
Oppsummert: Du vil nok ikkje klara å finna ei KDE 4-maskin som ikkje klarar å visa «→»-teiknet rett.