On 7 Nov 01, at 13:20, Herman Ranes wrote:
Jon Grepstad skreiv:
"Lenke" er sideform, "lenkje" hovudform (læreboknormal). Eg rår til at ein nyttar læreboknormalen.
I så fall bør ein vel òg skriva «nett», som er hovudforma ([net] er sideform).
Minder svaret ditt er meint som eit innlegg i anglifiseringsdebatten ... Etter ein del vakling for ein fire-fem år sidan, er det heldigvis ikkje mange som skriv det ordet på engelsk i dag.
"nett" er hovudform, "net" sideform. Men det heiter berre "Internett" eller "Internettet".
Jon Grepstad