Sundag 2. september 2001 13:45 skreiv Knut Yrvin:
Hvordan går det med oversettelsen av desktop og kdelibs? Har noen andre grepet roret da Øystein lurer på om noen andre kan gjøre dette i helga?
Det går visst framover, men det står enno att litt (~100 meldingar i desktop og ~50 i kdelibs).
Dei mest synlege kdebase-filene bør og oppdaterast. Viss eg kan føreslå ei prioritering: konqueror, kicker og klipper er nokså viktige.
Ny statistikk ligg no på <URL: http://skolelinux.ping.uio.no/info/oversettelse/kde-i18n-statistikk.html >.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes