[Sigmund Hansen]
Scrips har jeg aldri hørt om, så der må jeg si meg enig i at det var noe rart. Har det noe med penger eller papirer å gjøre?
Et scrip i RT er en perlsnutt som legges inn via webgrensesnittet og som er lagret i SQL-databasen. De kjøres ved ulike hendelser, som opprettingen av en sak eller utsending av nye meldinger i saken.
Jeg mistenker det er lurt å ikke oversette det, da det så vidt jeg vet ikke er et engelsk ord men noe de har funnet på selv.
Vennlig hilsen,