Terje Erlend Reite wrote:
Axel Bojer wrote:
Petter Reinholdtsen wrote:
[Axel Bojer]
Fikk ingen svar på dette. Er det greit å holde møtet i kveld? Hvem kan?
Ellers er jo morgendagen en mulighet ...
La ikker merke til den før nå. Jeg kan ikke hele uka. Er ledig og i Oslo i starten av påskeuka.
Michael Foegberg svarer også at han er opptatt i kveld og i morgen. Skal vi ta mandag neste uke? (ev. tirsdag)
Hilsen Axel
Både mandag og tirsdag neste uke passer bra for meg, Petter avgjør.
mvh Terje Erlend Reite
Støttes!
Hilsen Axel