Tysdag 1. oktober 2002 13:19 skreiv Knut Yrvin:
Nå har Gaute stabilisert KDE-strengene for bokmål i hennhold til KDE 3.1-beta.
Nesten, iallfall. Det skal ikkje koma store endringar no.
Ser også at det brygger opp til koffice utgave 1.2.1. Her har vi litt å ta tak i :-)
Nei, det har me slett ikkje. Det er enno ikkje avgjort korleis omsetjinga av KOffice 1.2.x skal handterast i KDE, så CVS inneheld det som ein gong skal bli KOffice 1.3. KOffice 1.2.1 vil ikkje ha språklege endringar i det heile, men kan vera ein grei sjanse for forbetringar eller oppdaterte omsetjingar.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes