fredag 10. mars 2006, 16:02, skrev Petter Reinholdtsen:
[Håvard Korsvoll]
Vi prøver oss med IRC-møte førstkomande mandag igjen. Møtet er klokka 18.00 (norsk tid) og vil føregå på #spell-norwegian på irc.debian.org.
OK. Jeg satser på å bli med.
jeg også :-)
-Axel