Måndag 22. april 2002 12:20 skreiv Gustav Foseid:
Er det her snakk om oppsett av ein 'Quick Browser' eller raskt oppsett av ein 'Browser'?
Det er snakk om oppsett av menyen som (normalt) gir tilgang til å åpne filer på hjemmekatalogen og rotkatalogen samt systemoppsettet.
Ja, eg ser det no. Det heiter 'Snøgglesar' på nynorsk her i KDE 2.2.2-2. Er ikkje det greitt nok då?