søndag 25. april 2004, 19:59, skrev Håvard Korsvoll:
Hei
WLUS er svært viktig å få ferdig omsett før vi gjev ut 1.0. Eg reknar med det framleis vil bli nokre endringar på strengar, men det er viktig å halde omsetjingane oppdatert. Så eg oppfordrar bokmålsmaurane til å setje igang arbeidet.
Det er også en masse bruk av «directory» og «katalog».
Hadde det vært en idé å sende et spørsmål til Andreas som lager det, om å bruke «folder» i stedet for «directory»?
Harald