On Wed, Apr 30, 2003 at 12:50:55AM +0200, Petter Reinholdtsen wrote:
[Keld Jørn Simonsen]
Hmm, jeg mener at tall her skal formateres som det er kotyme innen for norsk bankvesen og i finansprogrammer mm. Dvs med punktum som tusenskiller.
Har du eksempler på dette? Jeg kan ikke huske å ha sett beløp med punktum som gruppeskiller på norsk.
Jada, alle bankutskrifter og fakturaer som jeg har i min norske bedrift bruker punktum som tusenskiller. Det er ikke et eneste eksempel hvor det ikke brukes.
Hilsen keld