Bjørn Kvisli:
Hva er galt med digikam.po? (extragear-graphics)
I kbabel katalogbehandler vises ikke status for denne file. Den står oppført med et sprøsmålstegn til venstre for navnet.
Gammal og kjend feil i KBabel. Løysinga er å oppgradera (til Lokalize).
Når jeg kjører digikam er det en del tekster som ikke er oversatt, men jeg finner dem ikke igjen i po-fila.
Trulig kjem dei frå andre plassar. For eksempel har kvart av kipi-filtra som digiKam brukar si eiga .po-fil. Det kan òg vera digiKam-versjonen du kjører ikkje er den same som den du omset. digiKam vert *veldig* aktivt utvikla, både for KDE 3 og KDE 4.